tirsdag 2. februar 2010

3 STOLTE FISKERE

JIIIIIIIIIIIIIPPPPPPPPPPPPPIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!

Endelig!!! Etter fjerde forsok klarte endelig gamlingen og fossilet aa trylle frem en fisk til meg.
Det ble en stor og en liten en. Fisken er av flott kvalitet aa blir kalt for sjolaks. Naa blir det fiskemiddag....Nam

Den rode ubaaten som dere ser paa er fiskebaaten vaares. Den kan vi sende 2 km ut i havet. Den kan ha opptil 25 kroker. Naar vi skal ha den inn bruker vi en elektrisk vinsj...kult.






hallo folkens...se hva fattern har lagd til meg, ett basseng!!!
Her koser jeg meg i tisselunket vann...(sorget jeg for selv)




Besse bor i ett strok hvor det stort sett er stille og rolig, men ikke idag.
Paa vei hjem fra stranda motte vi paa dette(linken under). Dette var bare noen hundre meter fra der vi bor. Saa det var politi sperringer over alt.
Har ikke tid til aa skrive mer, leker gjemsel.

Smask fra Synne



http://www.stuff.co.nz/dominion-post/local/3283176/Gunman-walks-Upper-Hutt-streets

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar