fredag 12. februar 2010

Sprell fra de siste dagene:)

litt shopping i det innerste hong kong!!!



Å litt shopping i litt renere miljø..eh..litt dyrere her gitt..ikke rart!!!!


Pappsen sier aldri nei til litt sjoko!!



Selvfølgelig har vi hvert i hollywood!!


jiiiippiii....dagens høydepunkt koste vettet av meg her..Å dette var bare første dagen. skal bruke hele morgen dagen her..gleder meg febrilsk. Her er meg og mamsen forran togstasjonen. Litt mer snert over denne enn den vi er vant med hjemme!!!!!





Flott!!! søte sneller i front eller???






BØØØØØØØØØØØØØØØØØ







Lurer egentlig på hvem som syntes dette var mest gøy?








Så søte vi er.









Mikke min beste venn er alltid med, men det som var mest stas var alle som lo og tok masse bilder av meg..I am famous...nice













Her er flyet mitt..jo større jo bedre. Ps pappa syntes det også var stas.












Barbering må til for at man skal være flott og fin til en ny dag,. besse ble ikke verst






Viktig å sjekke at resultatet er 100%. Besse ble fornøyd.






Ute på tur aldri sur.....ganske svingete veier, men kan ikke klage på omgivelsene.

ikke som å kjøre på eikveien gitt...







Sjefer har alltid pc`n innen rekkevidde. Må jo jobbe litt å..ikke bare feriere..







ja takk begge deler



Fekkting med strå er moro!!!!




Jepp...her er frodos rike..her ble ringenes herre spilt inn..

Den lille familien Berg Clark samlet..






Her er jeg i hobbitland. Det er her filmene Ringenes herre ble spilt inn. Jeg har ikke sett den, men de skal vist være bra sier gamilingene. Jeg liker best postmann pat og mikke mus.. Alle ville ta bilde av meg.. Så jeg ut som en hobbit eller hva var det??!! Ps her hvor jeg står nå bodde faktisk Gandalf...hvem f er nå det?????








Hmmmm...Ligner ikke denne litt på Onkel Jon da???








Flott landskap, hva? (De hvite prikkene er sauer.)







Mamsen og papsen gatelangs i Napier.






Prinsesse kofferten er pakket. Jeg er klar.















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar