fredag 12. februar 2010

THIS IS IT!!!!!

Jeppsi peppsi.......jepp nå skal bleierumpa hjem til minusgrader og snø. Nå går turen mot slutten 0g i skrivende stund sitter jeg på Disney hollywood hotel i Hong kong. Dette er bare helt toppers. Hotellet ligger ved disneyland og vi har rukket en liten snartur innom parken før vi skal tilbringe hele dagen der i morgen.

DET VAR HELT KONGE!!!! Mikke, Mini og resten av gjengen var å se, så dette kan ikke bli bedre.



Siden sist jeg skrev, har vi reist fra der Besse bor og brukt 6 dager nordover mot flyplassen. På denne turen var vi innom mange plasser for å få med litt kulturelle innslag. Legger ved noen bilder med vi har sett fram til idag.

Da dette blir den siste bloggen for denne gangen, takker jeg for følget for dem som har fulgt meg.

Gleder meg til å komme tilbake til apekattene i Granabaret og håper dere tilgir meg for at dere ikke fikk kortet som jeg love. Gamla hadde glemt å sende det.(Lå i veska når vi var på flyplassen i New Zealand).



Vil også takke min BESSE for alt du har gjort for oss på denne turen og gleder meg masse til du besøker meg til sommeren(smask).



Så folkens.....Vi snakkes i vinterlandet...smask Synne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar